DFH siger tak for medlemmernes besvarelser

29. januar 2024

I DFH gennemførte vi i november og december sidste år vores første medlemsundersøgelse. Undervejs er der bl.a. blevet spurgt ind til tilfredshed blandt DFHs ydelser og fordelsaftaler, vejledningsmaterialer samt kommunikationen til medlemmerne.

Undersøgelsen viser, at der generelt er stor tilfredshed blandt medlemmer. 87% er enten meget tilfreds eller tilfreds med deres medlemskab med DFH. DFHs direktør, Kim Behnke udtaler i den forbindelse følgende:

“DFH er jo service for de mange fjernvarmeselskaber, der har behov for hjælp og fællesskab. Derfor er det af stor betydning af medlemsselskaberne er tilfreds med den service og den oplevelse de har af DFH. DFH er fortsat i sin opbygning og vil allerede nu i 2024 komme med nye ydelser. I den forbindelse er der stor værdi af de bemærkninger medlemmerne venligt har bidraget med ved tilfredshedsundersøgelse - tak for det.“

Desuden er 89% er meget tilfreds eller tilfreds med kommunikationen mellem dem og DFH.

Spørgeskemaet er sendt elektronisk til alle medlemmernes kontaktperson ved DFH.  

DFH vil fremover, hvert år lave en medlemsundersøgelse, for at måle temperaturen ude hos medlemmerne, så vi på den måde er sikre på, at DFH hele tiden lever op til medlemmernes forventninger.